Spójna wizja marki rodzinnej nestora i sukcesora

W czasach anonimowych korporacji, braku zaufania w biznesie oraz turbulencji rynkowych, niezwykle istotne staje się odpowiednie komunikowanie z otoczeniem misji, wizji, wartości i filozofii firmy rodzinnej. Rodzinność przedsiębiorstwa, szczególnie w krajach Europy Zachodniej, jest traktowana jako atut i pozwala w wielu przypadkach otrzymać korzystniejsze warunki współpracy z partnerami. Klienci również zdecydowanie bardziej utożsamiają się z firmami, w których występuje czynnik rodzinności. Dzięki czemu firma zyskuje lojalność w oczach klienta, który tej firmie ufa. Na takie zaufanie pracuje się latami i właśnie na nie zasługują polskie rodzinne biznesy, które swoją rzetelnością i autentycznością w działaniu mogą zrobić jeszcze jeden krok ku zakorzenieniu się w świadomości kolejnych pokoleń klientów – zbudować strategię efektywnej komunikacji marki. Marki firmy rodzinnej.
Przed polskimi firmami rodzinnymi stoi więc ogromna szansa wykorzystania największych atutów w budowaniu przewagi konkurencyjnej – czynnika rodzinności oraz autentyczności, które swoim nazwiskiem sygnuje rodzina właścicielska, by firma rodzinna mogła z dumą realizować swoje działania dążąc do długowieczności.
Korzyści
Strategia komunikacji marki na zewnątrz i do wewnątrz organizacji
Stworzenie planu komunikacji firmy rodzinnej w mediach
Stworzenie autentycznej historii rodziny i firmy, która poprzez storytellingową opowieść będzie budować wizerunek organizacji wśród wszystkich interesariuszy
Stworzenie w firmie zaplecza do efektywnego wzmacniania wizerunku marki
Audyt widzialności firmy w Internecie i rekomendacje SEO
Audyt wizerunku marki, propozycje korekt oraz ewentualny rebranding i nowa identyfikacja wizualna
Dla kogo?
Projekt kierowany jest przede wszystkim do właścicieli i sukcesorów firm rodzinnych, którzy chcą budować przewagę konkurencyjną biznesu oraz świadomość marki w oparciu o czynnik rodzinności firmy.
Proces
Spotkanie indywidualne z właścicielem
Spotkanie z rodziną
Warsztaty z kluczowymi pracownikami i rodziną
Stworzenie strategii komunikacji marki
Opracowanie spectrum działań marketingowych komunikacji marki
Zobacz również

Mentoring właściciela
Wsparcie nestora w przygotowaniu do nowej roli po sukcesji

Wdrożenie projektów strategicznych
Wsparcie procesu wdrażania zmian startegicznych

Międzygeneracyjna strategia rozwoju
Projektowanie międzypokoleniowej strategii rozwoju firmy

Wyłanianie wartości
Zarządzanie przez wartości w firmie rodzinnej