Już w kwietniu, odbędzie się kolejny Kongres dla przedsiębiorców rodzinnych, zaangażowanych w rozwój swoich działalności i z troską patrzących na ich przyszłe losy.
 
Tegoroczne wydarzenie pod hasłem:
Dwa pokolenia – dwa światy. Kompetencje przyszłości w rodzinie i biznesie,
to niepowtarzalna okazja by dowiedzieć się:
 

  • Jakie wizje przyszłości mają różne pokolenia
  • Jak radzić sobie z różnicą zdań
  • Co rodzice powinni przekazać dzieciom, a czego powinni uczyć  się od nich
  • Czy warto wybrać własną ścieżkę rozwoju

 
Jednym z prelegentów będzie dr Adrianna LewandowskaPrezes Instytutu Biznesu Rodzinnego – wizjonerka polskiej przedsiębiorczości rodzinnej, strateg, doradca, architekt sukcesu wielu polskich firm rodzinnych.
 
Swoją wiedzą podzielą się także:
 

  • Rasiel Gessler – Prezes Altvater Gessler – J.A. Baczewski – 8 pokolenie właścicieli założonej w 1782 roku we Lwowie firmy rodzinnej J.A. Baczewski
  • Marcin Ochnik – Prezes Zarządu Ochnik – od kilkunastu lat związany z firmą OCHNIK. Współautor dynamicznego rozwoju firmy
  • Jacek Santorski – Współwłaściciel Grupy doradczej Values_ – uznany autorytet i popularyzator psychologii, psychoterapeuta, wydawca, autor książek, dziś zajmuje się psychologią biznesu
  • Marta WidzGlobal Family Business Center – doradca i badacz firm rodzinnych, wykładowca akademicki na szwajcarskich uniwersytetach w St.Gallen, Fribourgu i Lozannie
  • Jan Olszewski -założyciel i pomysłodawca platformy dla sukcesorów z firm rodzinnych „Owners Place”
  • Mateusz Zyguła – twórca i prezes firmy Widzialni.pl specjalizującej się w reklamie internetowej. W 2013 roku wprowadził na rynek nową markę Tube.AD

 
 

IV Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych

3-4 Kwietnia 2017 

www.kongresfirmrodzinnych.pl


Kategorie:Slajder

Czy wiesz, że?

  • Prawie 90% ankietowanych z pokolenia sukcesorów uważa, że musi pracować ciężej aniżeli inni pracownicy firmy, aby udowodnić swoją wartość zarówno wśród współpracowników jak i klientów, a 59% uważa, że największym wyzwaniem jest zdobycie szacunku wśród współpracowników, pokazuje raport PwC oraz Instytutu Biznesu Rodzinnego. Liczna grupa reprezentantów pokolenia sukcesorów, aby zbudować swoją wiarygodność, pracowało najpierw w innych firmach.

Aktualności

Partnerzy